
ISO9001 Kalite Yönetim Sistemi
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, Uluslararası Standart Organizasyonu’nun (ISO) kalite yönetim sistemi için yazdığı, müşteri memnuniyetinin arttırılmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir standarttır. Dünyada en çok kullanılan yönetim sistemi standardı ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi’dir.

ISO27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Bilgi Güvenliği yönetim sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

ISO 20000-1 Bilgi Teknolojileri
Hizmet Yönetim Sistemi
ISO 20000-1 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 20000-1 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi standardı, faaliyet
gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

ISO 27701 Kişisel Verilerin Yönetim Sistemi
ISO/IEC 27001 ve ISO/IEC 27002’nin gizlilik uzantısı olan verinin korunması ve güvenliğinin sağlanmasını amaçlayan uluslararası bir yaklaşım sunmayı ve rehberlik edebilmesi için (ISO) ve (IEC) tarafından geliştirilmiştir.

ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi
ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Toplumsal Güvenlik ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 22301 Toplumsal Güvenlik ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi
ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Çevre yönetim sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 14001 Çevre Yönetim sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her
boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi; dünya çapında güvenli gıda üretim zinciri oluşturmak amacıyla oluşturulmuş uluslararası bir standarttır. Tedarikçiler, kullanıcılar, yasal otoriteler, tüketiciler ve tüm ilgili birimler arasında iletişimi ve bu sayede güvenli gıdanın her basamakta izlenebilirliğini sağlamayı esas almaktadır.

ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği
Yönetim Sistemi
ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti
Yönetim Sistemi
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi
ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Enerji Yönetim Sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.

ISO 37001 Yolsuzlukla Mücadele
Yönetim Sistemi
ISO 37001 Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi, ISO (Uluslararası Standart Organizasyonu) nun Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi için yazdığı bir standarttır. ISO 37001 Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi standardı, faaliyet gösterilen sektöre ve kuruluşun büyüklüğüne bakılmaksızın her boyutta kuruluş için uygulanabilir niteliktedir.